ریحانه پارسا ریحانه پارسا
نوشته شده توسط : khabarfori5

 

 

گلوریا هاردی قرص پدری فرانسوی و مادر قرص ی ایرانی دارد و در پاریس زاده و بزرگ شده است. هر چند که پیش تر نیز قرص تجربه هایی در بازیگری داشته است اما سریال “کیمیا”  قرصاو را معرفی کرد. و ازدواجش با ساعد سهیلی به سرعت خبر قرص ساز شد و توجه عمومی را به خود گرفت. او در قرص فرانسه به کلاس بازیگری می رفت و قرص هاردی سه سال است که به ایران آمده است و در حال حاضر وطن او اینجاست و حرفه اصلی خود را موسیقی می داند نه بازیگری.

حسام نواب صفوی آقای سفید و مشکی پوش قرص که افزون بر بازیگری به نوازندگی و وکالت هم مشغول است، در تهران زاده شده و دوران کودکی اش را در  مگنا آمریکا سپری کرده و گردشگری در دنیا  قرص را تا امروز تجربه کرده است،از سه برادر او، دو برادر  قرص در آمریکا و یک برادر هم در آفریقای قرص جنوبی زندگی می کنند. وی چند ماه گذشته در کشور بلژیک بود که به دلیل بمب گذاری داعش به ایران آمد و در رسانه های مجازی قرص از سپاه ایران خواست تا امنیت  قرص اروپا را نیز به دست بگیرند و برای اظهار نظرهایش مورد نقد بسیاری قرار گرفت.

 
وی همچنین گفته بود که وی از آن دسته زنانی نیست: که به انواع و اقسام   قرص جواهرات نیاز داشته باشد. اغلب بسیار  قرص صرفه جو و  قرص مقتصد است. البته این  قرص بدان معنا نیست که  قرص همه چیزهای زندگی هالی ارزان باشند! منزل سابق او که سال گذشته به فروش گذشته بود، 4 میلیون دلار  قرص قیمت داشت.

.

 

محمد رضا گلزار؛‌  مهندس و گیتاریست و سوپر استار قرص یک دهه گذشته و بازیگر و مدل تبلیغاتی قرص امروز؛ بیشتر وقت خود را در مدلینگ قرص سپری می کند و برای این حرفه در کشورهای گوناگونی قرص دیده می شود. او در کشور امارت هم قرص مشغول تجارت است.  قرص وی تا دو ماه گذشته در هندوستان مشغول بازی در قرص فیلم “سلام بمبئی” بود.

مصاحبه خواندنی با بازیگر پیشکسوت ملکه رنجبر و حال و روز ناخوش وی و گلایه هایی که از برخی کرده است.

 

حال ناخوش این روزهای ملکه رنجبر شهر باعث شد، روز گذشته به همراه دو تن از هنرمندان به خانه اش برویم و جویای احوالش شویم.

زیبا بروفه قرص “مجید دلبندم” همچنان شهرت  قرص دارد. او چندین سال گذشته قرص را در جزیره زیبای کیش وسط خلیج فارس قرص با خانواده اش سر می کند تا از استرس و شلوغی و دود تهران دور باشد.

"

ریحانه پارسا یکی از بازیگران تلویزیون است. پارسا قرص جمله خبرسازترین‌ بازیگران است!

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377 قرص در تهران بازیگر است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به اوج قرص شهرت رسید. ریحانه پارسا​ دیپلمه رشته نمایش قرص هنرستان تئاتر می باشد.ریحانه پارسا زمانی که 21 سال قرص داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38  قرص ساله ازدواج کرد.تفاوت سنی  مگنا ریحانه پارسا با شوهرش قابل توجه است.

 

متیو مک کانهی  قرص متیو مک کانهی یکی از آن بازیگران  قرص دوست داشتنی و مشهوری است که نتوانستیم جلوی خودمان را بگیریم.  قرص اسمش را در این لیست نوشتیم، این ستاره محبوب و  قرص موفق تگزاسی کارش را با فیلم دبیرستانی کمدی  قرص «مات و مبهوت» در دهه نود آغاز کرد. در کمدی رمانتیک  قرص «طراح مراسم ازدواج»، «چگونه مردی  قرص را در 10 روز از دست بدهیم». «طلای احمق ها» و  قرص ... کم کم تبدیل به یکی از ستاره های جذاب و دوست داشتنی هالیوود شد. گول موهای بلوند، چشم های آبی و لهجه شیرینش را نخورید،  قرص متیو بازیگری مستعدی  قرص است که حتی جایزه اسکار  قرص را نیز از آن  قرص خود کرده است: وی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای نقش قرص آفرینی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» گرفت. دارایی خالص او 95 میلیون دلار تخمین زده شده است!.

.





:: برچسب‌ها: ریحانه پارسا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: